هزینه عمل کیست مویی با لیزر

هزینه عمل کیست مویی با لیزر و جراحی چه مقدار است؟

بیماری کیست مویی از شایع ترین بیماری نشیمنگاهی یا ناحیه دنبالچه است. این عارضه با برگشت مو به داخل پوست ایجاد میشود و می تواند موجب عفونت و التهاب این موضع گردد. از علائم کیست مویی توانیم به درد، خونریزی، خارش، سوزش و خروج ترشحات از زخم اشاره کنیم. یکی از مهمترین مسائل تاثیرگذار در امر درمان کیست مویی، هزینه های مربوط به درمان است. در ادامه قصد داریم به بررسی هزینه های این درمان به روش جراحی و لیزر بپردازیم:

هزینه عمل کیست مویی با لیزر

هزینه لیزر کیست مویی چقدر است؟ این سوال از شایع ترین سوالاتی است که از مراجعین کلینیک می شنویم. درمان لیزری کیست در حال حاضر بهترین روش تایید شده برای درمان این بیماری است. این درمان موثر و سریع بوده و بدون ایجاد درد و یا خونریزی کیست را برای همیشه برطرف میکند.

تعیین دقیق مقدار هزینه لیزر بدون معاینه حضوری در کلینیک امکان پذیر نیست. هزینه درمان بسته به عمق کیست، میزان عفونت، تعداد کیست ها، کلینیک و شهری که درمان در آن انجام میشود، متغیر خواهد بود. در ضمن لیزر جراحی سرپایی بوده و به همین سبب این هزینه معمولاً توسط بیمه ها پرداخت نمیشود. اما خوب است بدانید این هزینه از هر لحاظ مقرون به صرفه می باشد. زیرا با انجام لیزر اولاً هزینه های اضافی مثل بستری در بیمارستان و یا هزینه های مربوط به دوره نقاهت حذف میشوند. دوماً لیزر کیست مویی روشی قطعی برای درمان این بیماری است و تنها با یکبار انجام آن می توان برای همیشه از شر این عارضه خلاص شد و نیازی به تکرار درمان با سایر روشهای نخواهد بود. برای اطلاع بیشتر می توانید صفحه درمان کیست مویی را مطالعه نمایید.

هزینه جراحی کیست مویی

هزینه جراحی سنتی این بیماری نیز وابسته به عوامل مختلفی از جمله تعداد کیست ها و عمیق و تعداد آنها، متغیر است. جراحی سنتی در بیمارستان و تحت بیهوشی انجام میشود. دوره نقاهت و بهبودی پس از جراحی ممکن است چندین هفته به طول انجامد و این یعنی هزینه های اضافی تر از لیزر.

هزینه عمل کیست مویی معمولاً توسط بیمه های طرف قرارداد پرداخت میشود. ولی با این حال بیمار علاوه بر تحمل مشکلاتی مثل درد، خونریزی و … باید هزینه اضافه تری را نیز پرداخت کند.

آیا بیمه تکمیلی هزینه درمان کیست با لیزر را تقبل می کند؟

بله برخی از بیمه ها این هزینه را میپردازند.

آیا کلینیک شما پرداخت قسطی هم دارد؟

خیر

هزینه جراحی سنتی بیشتر است یا لیزر؟

جراحی سنتی، هزینه هایی مثل بستری در بیمارستان موجب شده این درمان گران تر باشد.