عکس کیست مویی

عکس کیست مویی و تصاویر واضح از جراحی و لیزر

در این صفحه قصد داریم با بررسی عکس کیست مویی به شما در تشخیص این بیماری کمک کنیم. بیماری کیست مویی (سینوس پیلونیدال) نوعی عارضه مقعدی است. برگشت مو به داخل پوست باعث تجمع عفونت میشود. در برخی مواقع روی سطح کیست آبسه ایجاد میشود. درد، عفونت، خارش و سوزش، ترشحات چرکی و خونریزی از مهمترین علائم این بیماری به شمار می روند. بیماری می تواند به شکل یک سوراخ روی سطح پوست و یا یک برآمدگی باشد.

مشاهده عکسهای کیست مویی به تشخیص و سریع تر شدن فرآیند درمان کمک می کند. به همین جهت در ادامه چند عکس واضح از کیست مویی را در اختیار شما می گذاریم.

عکس کیست مویی در مراحل اولیه و حاد

درمان سرپایی کیست مویی اهمیت ویژه ای دارد. اگر نسبت به درمان این بیماری بی توجه باشید، علائم بیماری تشدید شده و بیماری وارد فاز مزمن خود میشود. با گذشت زمان در کیست عفونت تجمع کرده یا اصطلاحاً کیست آبسه می کند.

هرگز سرخود و بدون مشورت با پزشک اقدام به تخلیه آبسه نکنید. زیرا این کار می تواند بیماری را تشدید و خطر بروز فیستول را افزایش دهد.

عکس آبسه کیست مویی

عکس تجمع عفونت کیست مویی

فیستول یکی دیگر از انواع بیماریهای ناحیه مقعدی است. فیستول به اتصال غیر طبیعی دو عضو از بدن گفته میشود. علت این بیماری عفونت طولانی مدت و درمان نشده است. اگر کیست مویی به موقع درمان نشود، می تواند عفونت آن گسترش یافته و به بیماری فیستول منجر شود. درمان فیستول به مراتب پیچیده تر است. در ادامه تصاویر کیست که به ایجاد فیستول منجر شده را مشاهده می کنید.

ارسال عکس کیست مویی برای دکتر

پزشک کلینیک عابدیان آماده پاسخگویی به سوالات شما در واتساپ است.

عکس ایجاد فیستول بر روی کیست مویی

عکس جراحی کیست مویی

برای از بین بردن کیست، می بایست موضع به طور کامل تخلیه شود. با این کار امکان عود مجدد بیماری و عفونت آن وجود ندارد. در روش جراحی پزشک با استفاده از تیغ جراحی موضع را تخلیه می کند. این کار می تواند همراه با درد شدید باشد و معمولاً بیمار خون زیادی را از دست میدهد. مراقبت از زخم جراحی اهمیت ویژه ای دارد. زیرا خطر عفونت آن بسیار زیاد است.

عکس عمل جراحی کیست مویی

ایجاد زخم جراحی ناخوشایند است. این زخم برای بیماران خانم آزار دهنده تر است. متاسفانه ایجاد اسکار بعد از جراحی اجتناب ناپذیر است. اما می توان با جایگزین کردن لیزر به جای جراحی از ایجاد این اسکار آزار دهنده جلوگیری نمود.

برای مشاهده فیلم عمل لیزر کیست مویی بر روی لینک کلیک نمایید.

عکس ترمیم زخم بعد از جراحی کیست مویی

نتیجه گیری

لیزر کیست مویی روش نوین درمان این بیماری است. در این روش اشعه لیزر جایگزین تیغ جراحی شده و این امر مسلماً مزیت های بسیاری را هم برای بیمار و هم برای جراح به همراه دارد. به طور مثال، با استفاده از لیزر میزان درد و خونریزی بیمار تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

درمان سرپایی است و هزینه لیزر کیست مویی مناسب تر از سایر روشها می باشد. در ضمن نتیجه این درمان قطعی است و خطر عود مجدد بیماری کمتر است.

ارتباط با کلینیک

بیماران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه درمان کیست مویی با لیزر با این شماره تماس در ارتباط باشند.

عکس یا تصویر درمان کیست مویی با لیزر

7 دیدگاه دربارهٔ «عکس کیست مویی و تصاویر واضح از جراحی و لیزر»

1. سلام. دکتر همسرم من در ناحیه ی کمر چنین زائده ای داره که دکتر گفت مادرزادی هست ولی هر چند وقت یکبار عود میکنه و ازش چرک خارج میشه. ب نظرتون مشکلش کیست مویی هست؟ و آیا با مصرف دارو رفع میشه؟

2. این عکس ها رو که دیدم متوجه شدم کیست مویی دارم. می تونم عکس بگیریم از کیست مویی و شما راهنماییم کنید.

3. سلام

من 3هفته پیش عمل کیست مویی انجام دادم
    به صورت بسته.

بعد از دو هفته که به پزشکم مراجعه کردم گفتن که باید قسمت پایین بخیه ها رو باز کنم و این کار رو انجام دادن.

قسمتی با بخیه جوش خورده و قسمتی باز شده.

قسمت باز شده به اندازه یک گیلاس و با عمقی به اندازه ی یک انگشت هست.

میخواستم بدونم که چه مدت طول میکشه تا اون قسمت پر شه؟؟؟؟؟

1. سلام. در افراد مختلف متفاوت هست. معمولاً ظرف مدت یک ماه ترمیم میشود. فقط پانسمان رو مرتباً تعویض کنید. چون در عمل کیست مویی بسته احتمال عفونت زخم بسیار بالاست.

4. سلام وقتتون بخیر ،دوسه روزی هیت که قسمت دنبالچه قست بین باسنم درد گرفته و نمیتونم بشینم یا به سختی و یکم به حالت قرمز یا سوختگی درومده ،ممنون میشم راهنمایی کنید خیلی میترسم